Onur Kaya: “Beykoz İçin Çalışmaya Devam Ediyoruz”

Anahtar Parti Beykoz İlçe Başkanlığı, ilçede sürdürdüğü stant çalışmalarıyla vatandaşlarla bir araya gelirken, BEYSEM tarafından düzenlenen yıl sonu sergisine de katılım sağladı. Parti yönetimi, Genel Başkan Yavuz Ağıralioğlu’nun vizyonunu Beykozlulara anlattıklarını belirtirken, sanat, eğitim ve yerel üretime destek mesajı verdi.

1x
Haziran 23, 2026 - 02:55
Onur Kaya: “Beykoz İçin Çalışmaya Devam Ediyoruz”

Anahtar Parti Beykoz İlçe Başkanlığı, ilçe genelinde gerçekleştirdiği saha çalışmaları ve sosyal etkinlik ziyaretleriyle vatandaşlarla buluşmayı sürdürüyor. İlçe teşkilatı, kurulan stantlarda vatandaşlarla bir araya gelerek partinin politikalarını ve Genel Başkan Yavuz Ağıralioğlu’nun ortaya koyduğu vizyonu anlattı.

“YENİ BİR SİYASET ANLAYIŞINA DUYULAN İHTİYAÇ GÖRÜLÜYOR”

Partiden yapılan açıklamada, stant çalışmalarına vatandaşların yoğun ilgi gösterdiği belirtilerek, gerçekleştirilen görüşmelerin ve alınan geri dönüşlerin yeni bir siyaset anlayışına yönelik beklentiyi ortaya koyduğu ifade edildi.

Açıklamada, “Biz, siyaseti milletle birlikte yapan, milletin derdini dinleyen ve çözümü ortak akılda arayan bir anlayışın temsilcisiyiz. Beykoz’da gördüğümüz ilgi ve teveccüh, bu yolculuğun doğru istikamette ilerlediğini göstermektedir. Bize gönüllerini ve vakitlerini açan tüm hemşehrilerimize teşekkür ediyor, Beykoz için çalışmaya devam ediyoruz.” ifadelerine yer verildi.

BEYSEM YIL SONU SERGİSİNE ZİYARET

Anahtar Parti Beykoz İlçe Başkanlığı, saha çalışmalarının yanı sıra ilçedeki kültürel etkinliklere de katılım sağladı. Parti heyeti, BEYSEM (Beykoz Belediyesi Sanat ve Eğitim Merkezi) tarafından Beykoz Sahili Etkinlik Alanı’nda düzenlenen geleneksel yıl sonu sergisini ziyaret etti.

İlçe Başkanı Onur Kaya öncülüğünde gerçekleştirilen ziyarete Siyasi İşler Başkanı Yahya Erdem, STK’lardan Sorumlu Başkan Yardımcısı Recep Ekerel, Kadın Kolları Başkanı Müslüm Albayrak ve Teşkilat Başkan Yardımcısı Serap Uluay katıldı.

“BEYKOZ’UN KÜLTÜREL ZENGİNLİĞİ ORTAYA KONULDU”

Sergide kursiyerlerin yıl boyunca hazırladığı eserleri inceleyen parti heyeti, eğitmenlerden ve kursiyerlerden çalışmalar hakkında bilgi aldı. Ziyaretin ardından yapılan değerlendirmede, organizasyonun Beykoz’un kültürel zenginliğini ve üretken insan kaynağını ortaya koyduğu belirtildi.

Açıklamada, el emeği, eğitim, sanat ve yerel üretimin bir araya geldiği etkinliklerin toplumsal gelişim açısından önemli olduğu vurgulanırken, organizasyonda emeği geçen eğitmenler, kursiyerler ve BEYSEM ailesi tebrik edildi.

Anahtar Parti Beykoz İlçe Başkanlığı, sanatın, eğitimin ve yerel üretimin desteklenmesinin önemine dikkat çekerek, ilçedeki vatandaşlarla temaslarını ve saha çalışmalarını sürdüreceklerini kaydetti.


Kaynak: Beykozun Sesi

Tepkiniz Nedir?

Beğenmek Beğenmek 0
Beğenmemek Beğenmemek 0
Aşk Aşk 0
Eğlenceli Eğlenceli 0
Sinirli Sinirli 0
Üzgün Üzgün 0
Vay Vay 0