Saadet Partisi Beykoz İlçe Başkanlığı Ortaçeşme Meydanı’nda Vatandaşlarla Bir Araya Geldi
Saadet Partisi Beykoz İlçe Başkanlığı tarafından Ortaçeşme Meydanı’nda kurulan üye kayıt standı vatandaşlardan ilgi gördü. Gün boyunca mahalle sakinleriyle buluşan teşkilat mensupları, parti çalışmaları hakkında bilgi verirken yeni üyelik başvurularını da kabul etti.
Saadet Partisi Beykoz İlçe Başkanlığı, ilçe genelindeki saha çalışmalarını sürdürüyor. Bu kapsamda Ortaçeşme Meydanı’nda kurulan üye kayıt standında vatandaşlarla bir araya gelen teşkilat mensupları, gün boyunca mahalle sakinleriyle görüşmeler gerçekleştirdi.
Vatandaşlarla birebir temas kurulan programda, Saadet Partisi’nin ilçe genelinde yürüttüğü çalışmalar ve gelecek dönem hedefleri hakkında bilgilendirmelerde bulunuldu. Standı ziyaret eden vatandaşlar görüş ve önerilerini paylaşırken, çok sayıda kişi de partiye üye olarak teşkilat çalışmalarına destek verdi.
VATANDAŞLARLA DOĞRUDAN TEMAS
Program süresince mahalle sakinleriyle samimi sohbetler gerçekleştiren teşkilat yöneticileri, vatandaşların talep ve beklentilerini dinledi. Teşkilat mensupları, toplumun her kesimiyle bir araya gelmeye önem verdiklerini belirterek, vatandaş odaklı siyaset anlayışıyla çalışmalarını sürdürdüklerini ifade etti.
Teşkilat yetkilileri, “Toplumun farklı kesimleriyle bir araya gelmeye, vatandaşlarımızın görüşlerini dinlemeye ve çözüm odaklı çalışmalar yürütmeye devam ediyoruz.” değerlendirmesinde bulundu.
YENİ ÜYELERE ‘HOŞ GELDİNİZ’ MESAJI
Saadet Partisi Beykoz İlçe Başkanlığı tarafından yapılan açıklamada, Ortaçeşme Meydanı’nda kurulan üye kayıt standına ilgi gösteren mahalle sakinlerine teşekkür edildi.
Açıklamada, “Ortaçeşme Meydanı’ndaki çalışmalarımıza ilgi gösteren tüm vatandaşlarımıza teşekkür ediyoruz. Teşkilatımıza katılarak üyelik işlemlerini tamamlayan yeni üyelerimize aramıza hoş geldiniz diyoruz.” ifadelerine yer verildi.
ÇALIŞMALAR FARKLI MAHALLELERDE DEVAM EDECEK
Saadet Partisi Beykoz İlçe Başkanlığı, Beykoz’un farklı mahallelerinde benzer organizasyonlar düzenlemeyi sürdüreceğini bildirdi. Açıklamada, vatandaşlarla doğrudan temas kurmaya, gönül köprüleri oluşturmaya ve teşkilat yapısını güçlendirmeye yönelik çalışmaların önümüzdeki dönemde de devam edeceği kaydedildi.
Ortaçeşme Meydanı’nda gerçekleştirilen etkinlik boyunca birlik, beraberlik ve dayanışma mesajları öne çıkarken, vatandaşlarla kurulan temasın saha çalışmalarına katkı sunduğu belirtildi.
Kaynak: Beykozun Sesi
Tepkiniz Nedir?
Beğenmek
0
Beğenmemek
0
Aşk
0
Eğlenceli
0
Sinirli
0
Üzgün
0
Vay
0